Tapiolan Pikkujättiä vaivanneisiin resurssihaasteisiin löydettiin ratkaisu yhteistyössä Aarni Henkilöstön kanssa käytyjen syvällisten keskustelujen kautta. Pikkujätti kohtasi vaativan tilanteen, kun leikkaussalin toiminnassa ilmeni vaikeuksia viime vuoden merkittävän kasvun seurauksena. Kasvun räjähdysmäinen nopeus johti leikkauslistojen huomattavaan kasvuun, mikä aiheutti odottamattomia haasteita. Näiden haasteiden nopea ja älykäs ratkaiseminen oli välttämätöntä leikkaustoiminnan tehokkuuden ja laadun säilyttämiseksi.
Aarni Henkilöstö toi esiin kaksi erittäin kokenutta keikkatyöläisenä toimivaa hoitajaa, jotka olivat valmiita sitoutumaan tarjoamaan lisäarvoa ja jatkuvaa tukea leikkaussalissa. Nämä hoitajat eivät ainoastaan vakuuttaneet pätevyydellään ja ammattitaidollaan, vaan myös heidän vahvuutensa sattuivat täsmälleen kohtaamaan ne osa-alueet, joita Pikkujätti oli etsinyt.
Vuokratyöntekijöiden perehdytys haastavassa tehtävässä auttoi onnistumaan
Tina Ahlfors-Heinonen sekä hänen omistautunut tiiminsä eivät jättäneet mitään sattuman varaan. He investoivat merkittävästi aikaa hoitajien perehdyttämiseen yrityksen käytäntöihin ja kulttuuriin. Tämä perusteellinen perehdytys on tehnyt uusista hoitajista korvaamattoman osan laajempaa tiimiä, ja heidän tietotaitonsa ovat sulautuneet saumattomasti Pikkujätin toimintaan. Heidän panoksensa ansiosta Tapiolan Pikkujätin leikkaussaleihin on saatu tarvittavia lisäkäsiä ja apua kiireisinä aikoina, kuten lomakausien aikana, helpottaen tilannetta merkittävästi.
Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka yhteistyöllä ja innovatiivisella ajattelulla voidaan saavuttaa huomattavia parannuksia terveydenhuollossa. Aarni Henkilöstön ja Pikkujätin yhteistyö on osoitus siitä, miten oikeanlaisen kumppanin avulla voidaan löytää ratkaisuja, jotka eivät ainoastaan tyydytä nykyisiä tarpeita, vaan myös rakentavat perustan kestävälle kehitykselle pitkälle tulevaisuuteen.